24 septembrie, 2014

Pancakes

Asa cum v-am obișnuit deja am sa va împărtășesc o reteta de "plăcinte americane", pancakes la fel de simpla ca si majoritatea rețetelor postate aici.

Acestea au o textura pufoasa, se servesc de obicei calde si nu sunt dulci. 


Aveți nevoie de: 

•4 oua 
•4 lingurițe zahăr 
•115 g faina 
•140 ml lapte
•praf de copt, o lgt
•putina sare
•vanilie/scorțișoară/coaja de la portocala rasa

1. Întâi separam albusurile de galbenusuri si batem albusurile spuma. 


2. Batem si galbenusurile cu zaharul. 


3. Apoi adaugam cate putin lapte si cate putina faina cu praful de copt si sarea alternativ, pana se termina. 

4. Acum punem vanilia sau ce aroma doriți.

5.La urma incorporam spuma de albus si amestecam ușor, de jos in sus. 

Este foarte important ca albusurile sa fie spuma, altfel nu ies. De fapt, asta e secretul. 

6. Încingem o tigaie bine;
Punem aluat cu polonicul in mijlocul ei la 
foc mediu, iar când deasupra se fac bule întoarcem cu o spatula. 


Între timp am schimbat tigaia pentru ca se prindea. Apropo, sa nu puneti ulei sau unt, nu e nevoie.






Simplu, da? :-) 

Pofta Buna. 

Ahh..era sa uit, sunt foarte bune cu smântâna pentru frișcă si o dulceața dulce acrisoara asa cum am facut eu, dar si cu miere si nuca măcinată cum mai obișnuiesc sa le mănânc. 




Smile, S. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu