23 septembrie, 2014

Supa crema de conopida

Oricine stie sa facă o supa crema sau nu. 
Eu, astazi va spun reteta mea dupa care fac supe creme cu aproape orice leguma. 
Astazi am ales conopida. Ingredientul secret de care va ziceam!


Am observat ca inca nu sunt mulți adepti ai acestei creme, pana la urma, dar sa știți ca supa in sine va face o favoare gatind-o astfel. De ce? Pentru ca înainte de toate se gătește mult mai repede decât cealaltă, este de 10 ori mai gustoasa si mai aromata si nici nu e nevoie sa o mâncăm cu o franzela întreaga. :-) 

Am tăiat 2 cepe medii/mari pe care le-am dat prin unt si putin ulei de măsline. Un praf de sare peste, buchetele de conopida calite si ele la rândul lor, iar peste, apa cât cuprinde. 


Pana se înmoaie conopida stam liniștiti. Când s-a înmuiat blenduim bine, adăugăm fie smântâna dulce, fie mascarpone (eu nu am pus nimic, e super si asa), asezonam cu piper,  verdețuri si mai punem putin pe foc. 

O ploaie de crutoane din pâine integrala si e asigurat prânzul nostru. 

Eu am adaugat in ea un dressing de roșii uscate.

O varianta buna si pentru copilașii noștri.

Ce? E gata? Da! 

Tocmai ce am savurat si eu o portie:)
Pofta buna!

Smile, S. 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu