26 septembrie, 2014

Budinca de quinoa



Amatorilor de mic-dejun dulce sau celor care nu își astampara setea de ceva dulce, acest post vi se adresează. 






Inspirata din diversificarea celei micuțe din familie, mi-am creat si mie un desert, pentru ca si eu fac parte din categoria celor care, de vreo doi ani încoace am pofta de "ceva dulce" 

Quinoa, care este cunoscuta drept "mama cerealelor", recomandata copiilor de la 8 luni poate fi gătită si sub forma de budinca si e tare buna! 


Astazi am gătit quinoa roșie, asta aveam in casa, dar este si quinoa albă care este mai des folosită, in special la budinci. 

Avem nevoie de: 

•2 banane 
•2 cani de lapte 
•putin unt 
•putina sare 
•miere (optional) 
•fructe uscate

Am fiert o cana (o ceasca mai mare de cafea) de quinoa (bine limpezite) in 2 căni cu apa si am amestecat din când in când. 

Punem capacul, dam focul mai încet si lăsam sa fiarbă 20 de minute. 
Între timp blenduim bananele cu laptele si cu sarea. 

•Putem pune si miezul unui betisor de vanilie.

Acest pireu il punem peste quinoa fiarta, la foc mediu si lăsam sa fiarbă  pana când este cremos, cam 10-15 minute, iar la final adaugam untul.

Asa, se poate servi cald bebelușilor. 

Eu l-am ornat cu fructe uscate, migdale si miere, ah..si niste scorțișoară :-)









Câteva cuvinte despre quinoa, mai jos.

Pofta buna!

Smile,S.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu