04 octombrie, 2014

Pandispan cu dovleac

Ca tot e sezonul dovleacului am început luna Octombrie astfel. 



Cu un pandispan de care pana acum va spun drept, n-am mai mâncat. 

Sunt adepta prăjiturilor de casa pe care atunci cand le fac doar le gust, pe asta l-am mâncat la propriu, mai mult de jumate!:D 

O-i fi având si eu vreun puseu de creștere ca si ale mele, numai asa ma scuz.

Pentru ca e de sezon, aromat, pufos ca si un burete va spun si vouă despre el.

Sa luam un dovleac pe care il tăiem in jumatate il curățăm si o jumatate il dam la blender pana se face bucatele mici.


Il punem intr-o tigaie cu o lingura de zahăr si il călim. 


Între timp pregătim 6 oua pe care le separam si batem galbenusurile cu 3 linguri de zahăr si una de ulei.


Albusurile le batem spuma tot cu 3 linguri de zahăr.

Amestecam încet spumele, adaugam 6 linguri de faina, jumătate de plic de praf de copt (cu sofran), amestecam din nou si adaugam si dovleacul calit in care punem 2 lgt de scortisoara si mai amestecam o data.


Dam la cuptorul preincalzit la 180 de grade, aproximativ 30 de minute.

   am si ajutor 

Eu am pus compozitia in 2 tavi rotunde mai mici si le-am ornat cu zahăr pudra vanilat, scortisoara si zahăr brun. 



Nici nu mai e nevoie de nimic. 



Smile, S.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu