19 septembrie, 2014

Pulpa de curcan cu legume

Astazi la prânz sau cina va propun pulpa de curcan la cucta, daca folosiți sau daca nu, la cuptor cu legume si o garnitura de varza de Bruxelles soté. 


In cucta am bagat pulpa condimentata.

Peste ea am taiat: ceapa verde, ciuperci champignon, morcovi si ardei. 
Am pus si un mar pentru un gust dulceag.

Peste toate astea am pus o lingura de ulei si cana mare de apa si am reglat cucta pe 25 de minute. Deci, dupa ce începe procesul de fierbere, in timpul asta se fragezeste carnea împreuna cu aroma legumelor. Timpul acesta cred ca ar fi suficient si la cuptor. 

Între timp spălăm varza de Bruxelles, o tăiem in doua si o punem in tigaia încinsă  cu o lingura de ulei de măsline si o asezonam cu sare si piper. Dupa ce s-a calit punem o cana de apa si lăsam pana scade apa. 


La final punem sucul de la jumătatea unei lămâi. 
Oprim focul, punem capacul pana este gata si pulpa. 

Si savuram...

Smile, S.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu