22 septembrie, 2014

Tort raw vegan cu crema de ciocolata si zmeura

Înainte de ziua mea, adică in Iunie am căutat câteva retete de torturi raw. 

Mărturisesc ca nu mai mâncasem pana atunci, deci eram curioasa de ingredientele raw care formează un astfel de tort, dar totodata si de gustul lui. 


Ei bine, un al 2-lea tort pe care l-am încercat si a fost gustos este acesta. 

Țin sa Menționez ca da, sunt gustoase, sănătoase, dar si satioase.
Nu e nevoie sa mănânci foarte mult, de aceea de obicei un tort de acest fel nu este ca acela pe care il vedem in poze, mare si foarte mare:)

Pentru blat: 

3 căni de nuci sau migdale 
75 g cacao 
1/4 lingurița de sare de Himalaya 
140 de g de curmale, fără sâmburi 


Pentru crema:

1/3 cana curmale 
1/4 cana miere 
1 avocado mediu 
1/3 cana cacao sau pudra de roscove 



Topping:

Fructe de pădure 250 g 
Eu am folosit zmeura 

Intr-un blender mixam nucile cu sarea, adăugăm cacaoa si curmalele pana devine o pasta. 
Daca se sfarma in mana mai adăugați niste curmale. Țin minte ca am adaugat si 2 linguri de ulei de cocos. 


Formați doua bile. Una dintre ea o modelati si o așezati pe un suport.


Crema: 

Punem toate Ingredientele in blender si mixam pana se face ... crema:)


Peste blatul de pe suport punem o parte din zmeura, jumătate de crema apoi punem următoarea parte de blat si restul cremei. 
Finisam, punem restul de zmeura si il punem la rece.




L-am servit prietenilor la ziua mea. 
Unora le-a plăcut foarte mult, alții au fost doar curioși sa il guste. Nu suntem obisnuiti cu un astfel de dulce, dar ne putem obișnui ușor, pe cuvânt!



Eu il recomand. Daca nu va place pudra de roscove, puneti cacao. 


Eu l-am refăcut pentru simplu fapt ca e 3 in 1: dulce, sănătos si satios. 

Si va încurajez macar o data sa încercati sa il faceți spunându-va ca, deși va pare dificil la fel cum mi se părea si mie, nu e deloc. Trebuie putina organizare si atat.

Primul pas e sa va notati Ingredientele de care aveți nevoie, mergeți la piața, magazin sau Plafar pt. pudra de roscove, de exemplu. 
Nu va panicati se găsește oriunde. Nu e capăt de lume.

Si va puteți apuca de treaba. 
Nu sunt multe ingrediente. 
Nu aveți nevoie nici de cuptor nici de multe vase. 
Nici macar de mult timp si este gata. 



Acesta este varianta clasica si nu raw, de tort Cheesecake de la ziua mea. 
Un Cheesecake cu ciocolata, de data aceasta intr-un post următor.




Au fost doritori si asa ca m-am conformat
La pachet 

Smile, S.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu