18 septembrie, 2014

Tagliatelle cu legume si rodie

Tagliatelele sunt pastele mele preferate dintre toate. 
Astazi, la prânz am scos cutia din dulap sa-mi fac ceva rapid (pentru mine)


Am deschis frigiderul am scos sosul Pesto, smântâna dulce si parmezanul...mai deschid o data frigiderul ca de... parca nu demult am mai mâncat ceva cu Pesto. Si numai bine ca legumele urlau din lada dupa mine. 
 

•ciupercile, pe care le-as mânca si in desert:) 

•dovlecelul dulce si iubit de noi toți 

•sunca de casa cu care ii fac asa numitii "soldatei" Oliviei, sorry Oli...

•ceapa verde pe care la fel, as mânca-o si goală 

•unt 
•ulei de măsline 
•sare&piper

Sunca am tăiat-o mărunt, cât mai mărunt. Am folosit 2 felii.(Pentru Aroma)
 
Le-am calit in tigaie pur si simplu, am adaugat 3 ciuperci mari pe care le-am tăiat felii, am pus o jumătate de lingura de unt si am pus capacul ca sa lase ciupercile apa. 


Dovlecelul l-am tăiat felii mai groase pentru ca le-am pus pe grătar. Le-am asezonat cu sare si piper. Sa se si înmoaie putin. 


Între timp s-au fiert pastele in apa cu sare. 

Am luat direct din oala, deci cu putina apa (Pentru sos) si am pus cate putin peste ciupercile si sunca calita, am adaugat o lingura de ulei de masline, am amestecat  si am pus din nou capacul pana s-au facut dovlecii de pe grătar.

Rodia am tăiat-o in doua, am băgat o jumătate intr-un bol cu apa si acolo am desprins micii, bittersweet "sâmburi" dupa care, bineînțeles am scurs apa. 

Când e gata dovlecelul putem pune in farfurie Tagliatelele, iar peste, felii de dovlecel, presăram sâmburi de rodie, dar si niste rondele de ceapa verde. 


Ce bun, nu?

Smile, S

P.S: pana la urma, eu am mâncat cel mai putin din ele pentru ca s-au năpustit toți din familie asupra lor. :)

Un comentariu: