14 septembrie, 2014

Brownie à la J.O.

Întâmplator ma uitam pe Paprika TV si urma Jamie cu ale lui plate-uri gătite in 30'. 

La desert avea brownie. Perfect pentru mine. 


Pentru ca e simplu de reținut va spun si vouă reteta.
Îmi place de Jamie pentru ca este foarte practic si rapid. 

Așadar intr-un blender amestecam:

•400gr de ciocolata neagră de buna calitate împreuna cu •250 gr de unt la temp.camerei. 

Adăugăm •4-6 linguri de cacao
•2 mâini de zahăr 
•Putina sare si •4 linguri cu vârf de faina 

Pentru arome puteți pune •coaja de portocala, •ghimbir, •rom sau orice altceva va place. 

Pe rand adăugăm •3 oua pana se omogenizeaza bine.

Udam hârtia de copt, o mototolim si o intindem intr-o tava -se aseaza mult mai ușor. Ungem hârtia cu putin unt.

Turnam compozitia in tava, iar deasupra ii dam o nota personală punând alune, nuci, migdale, fructe uscate sau ce aveți prin casa. 

Punem la cuptor pentru 10-12 minute. Nu mai mult. Interiorul trebuie sa fie moale si lipicios. 

Nu mai stiu exact la cate grade 170 sau 200. Eu am lăsat-o ultimele minute la 200 de grade. 

O scoatem din tava si o lăsam la răcit pe un grătar de cuptor. 


Eu mi-am pus niste zmeura pe ea.
Jamie l-a servit cu mandarina si smântâna. 
Voi il puteți servi cald cu o Înghețata de vanilie lângă :-) 
 

Pofta buna! 

Smile, Stef.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu