03 septembrie, 2014

Negresa cu bezea

Cred ca am sters de vreo 3 ori introducerea. 
Sper sa apuc sa scriu reteta acestei prăjituri pana se trezește cea mica. O prăjitura  care mie-mi place inca de când eram mica. Acum îmi place si mai mult. 


Deschid caietul de retete si spun asa: 

Pentru blat: 

•250 gr zahăr tos se freacă cu 1 pachet de unt
•6 galbenusuri
•2 linguri de cacao (eu pun 3 pentru ca mi place cacao mai mult decât orice) 
•2 prafuri de copt 
•200 gr lapte 
•300 gr faina 


Toate acestea se omogenizeaza, se toarnă intr-o tava si se da la cuptorul preincalzit la (aproximativ) 170 de grade. 

Este un pandispan, deci facem testul cu scobitoarea. Sincer nu m-am uitat la timp, dar cred ca va dați seama si voi când e gata.


Spuma: 

•cele 6 albusuri rămase le batem spuma cu 300 gr de zahăr, pe abur. 

Când e bine bătută se pune peste blatul copt si se mai da 10-15 min la cuptor. 


Nu i asa ca e ușor? 
Si cu siguranță gustoasa. 
Bezeaua cu blatul de cacao merg mana-n mana. 

Iata ca am reușit sa o scriu :) 


Love&passion,

Stef 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu