23 august, 2014

Cheesecake necopt cu capsuni

De data asta nu am vrut sa folosesc cuptorul si am facut acest Cheesecake la rece. Nesimțit de simplu:) 







Este o reteta inventata pur si simplu. E  foarte ușor sa combinam diverse tipuri de creme de branza sau chiar branza (cui ii place gustul pronunțat de branza) si minunata prăjitura e gata cât ai spune "Cheese".
Ce am folosit: 

•2 cutii de mascarpone
•1 cutie de Philadelphia 
•2 pachete mari biscuiți Oreo cu ciocolata 
•1 cutie smântână pentru frișcă 
•unt
•zahăr 
•foi de gelatina (6)
•aroma de vanilie Bourbon
•bombonele pentru decor 
•un inel pentru tort mare 
•capsuni/zmeura 
•3oua 

Am început prin a blendui biscuiții cu tot cu crema si am pus unt pana a devenit o pasta (aproximativ 170 g unt) 


Pasta de biscuiți am tapetat-o pe forma si am dat-o la rece. 

Între timp am separat ouăle si am bătut albusurile cu un vârf de sare pana s-au albit si inca 3 de zahăr pana s-au întărit. Cam asa:



Galbenusurile le-am mixat bine cu 3 linguri de zahăr pana s-au albit.


Am adăugat crema de mascarpone si Philadelphia.
 Am mai mixat pana a devenit o crema pufoasa.
Tot acum am adăugat si aroma de vanilie care este geniala.


Dupa care am incorporat cu o spatula si cu atenție spuma de albus.

Între  timp foile de gelatina le lăsam la înmuiat intr-un bol cu apa.

 Când sunt moi le punem in putina apa, intr-o oala, pe foc si adăugăm crema in timp ce amestecam si punem fructele.

Crema (lichida acum) o adăugăm peste blatul de la frigider.


Dam la frigider cât mai mult (cel putin 5 ore)

Eu, l-am pus la congelator si l-am scos abia a doua-a zi când am ajuns acasa si abia apoi l-am pus la frigider.

Blatul se întărește putin. Cred ca e mai safe direct in frigider. 

Ajunsă acasa am bătut smântâna pentru frișcă si am nivelat-o deasupra.


Am gustat o felie direct scoasă de la congelator pentru ca mirosea prea bine- a fost f bun si asa, ca o Înghețata. 


Pofta buna! 
Revin si cu alte retete de Cheesecake :) 

Love&passion

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu