25 septembrie, 2014

Somon cu curry si risotto

Somonul cu curry, sos de soia si broccoli este una dintre combinatile mele favorite. 



Am descoperit-o pe vremea când eram însărcinată si mâncăm broccoli si somon regulat. 

Astazi, pentru ca am facut o supa de pui am ales ca si garnitura risotto. 

Pentru risotto avem nevoie de supa de pui sau macar de legume. 

Am calit o ceapa verde, 3 căței de usturoi in unt si am adaugat un orez cu bob rotund care a fost calit si el la rândul lui. 


Când a devenit transparent am adaugat un pahar de vin alb si am lăsat sa se evapore. 

Când s-a evaporat adaugam cate un polonic de supa pana se fierbe.


Gustam între timp si când e aproape fiert orezul condimentam cu sare si piper, stingem focul si punem capacul, va absorbi tot sucul. 
Daca doriți, puteți adauga acum parmezan ras si sa amestecați. E nebunie.

Somonul l-am spălat si condimentat cu sare de mare si curry. 


De data asta l-am facut pe grătar. Nu e nevoie sa adaugam unt sau ulei, este el destul de gras si se face in sucul propriu.
Mie îmi place sa fie facut bine. 


Am fiert si niste buchetele de broccoli care merg perfect cu somonul si curry.

La final am ras parmezan proaspăt pe risotto si somonul l-am stropit cu sos de soia. 





Smile, S.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu