10 iunie, 2014

Baclava. Tarte. Recenzie (Din vacanța am venit)



Printre soare, palmieri, nisip, multe dulcegarii la propriu si la figurat, dar nu in ultimul rand multe pampersuri schimbate si multe sticle de lapte isi pot face loc niste briose care acolo s-au facut nevazute, nu? 

In Turcia cele mai bune au fost tartele cu dulceata de caise si zmeura alaturi de o cafea neagra- pentru ca aluatul nu era dulce si umplutura foarte aromata le-am declarat favoritele mele in ciuda faptului ca ar trebui sa laud renumita Doamna Baclava.


Dimineata, la micul dejun ma indreptam prima (dupa Horea) la domnul Fagure de Miere- un dulce deosebit! 



Mi-au fost de ajuns 7 zile pline, imi era prea dor de briosele mele! 



Ultima data am postat pe pagina de Fb o poza cu o super briosa cu Oreo de data asta.  
Un alt deliciu, desi sunt simplu de facut trebuie sa tinem cont de cantitati la fiecare ingredient, altfel ies foarte seci. 

        m-am aprovizionat


De asta prefer o briosa in locul unei felii de chec care, in general este sec!
 Spun asta pentru ca in unele cafenele sunt briose  aspectoase fara gust, nu mai zic de frosting-ul de deasupra cu gust de unt si atat, desi parea a fi o crema fina de ciocolata.
 
Una peste alta am sa repet runda de Oreo cupcakes si voi ilustra reteta pas cu pas astfel incat sa savuram impreuna niste briose pufoase si nu seci!:)


Smile to the sun, S. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu