10 iunie, 2014

Gris cremos cu lapte


Era desertul pe care mereu il facea bunica mea cand mergeam in vacanta la ea, evident la cererea mea.

Imi placea pentru ca era moale si nu era dulce.

Dupa ce il termina il punea in farfurii intinse sa se raceasca cat mai repede ca sa il pot manca. 

Dimineata mai mancam o farfurie cand era la fel de bun/moale- ca de fapt asta era important, sa fie moale:)

Acum il fac si eu ca si ea sau cel putin incerc. 

Mie si Oliviei ne place foarte mult si il fac foarte des, nici atunci cand e bolnava nu il refuza. 


Ca sa iasa moale si fara cocoloase pun gris direct din recipient atunci cand laptele face o crusta si nu cand fierbe. 

Intre timp amestec in continuu pana cand fierbe bine, adaug putina sare si putin zahar vanilat si este gata de pus in farfurii. 

Simplu, nu? 

Aceasta este consistenta cremoasa care imi place si a doua zi este exact la fel, mai bun de atat nu se poate!


Intotdeauna mi-a placut ca si topping pudra de cacao neindulcita si cateva cristale de zahar brun care pur si simplu se topesc in gura. 

Alte toppinguri preferate • miere
                                      • scortisoara
                                      • dulceata de cirese negre


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu