06 august, 2014

Cheesecake cu mascarpone

Chiar acum sunt in parc la o plimbare cu fetița si ma gândeam sa va scriu reteta pentru Cheesecake.

Am facut-o dupa ochi pentru ca îmi luasem un inel mic pt.tort pe care nu l-am folosit pana ieri si a ieșit perfect.


Pentru un inel mic de tort avem nevoie de

•250 de gr biscuiți (eu am folosit pettite beurre) 
•aprox. 150 gr unt topit
•500 gr mascarpone 
•3 oua
•zahar pudra 
•150 gr Ciocolata neagra topita

Am blenduit biscuiții si i-am amestecat cu  untul topit pana a devenit o pasta. 

Inelul de tort l-am uns cu unt si am nivelat cu degetele pasta de biscuiți.


Dam la cuptorul preincalzit la 160 de grade, pentru 10 minute. 

Între timp pregătim crema de mascarpone pe care o batem cu cele 3 oua si putin zahăr pudra (dupa gust).
Eu am adăugat si miezul unui betisor de vanilie. 



Dupa ce scoatem blatul, punem crema peste si de ici colo cu lingurița, ciocolata topita care va merge la fund. 

Lasam in cuptor aproximativ 50 de min. 








Pofta buna! 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu